Laagste prijsgarantie Grote showroom Eigen servicedienst
Vrijwel alles leverbaar uit voorraad Zichttermijn Zeer breed assortiment

Kopen / bezorgen

 

Rondkijken:

Via bovenstaande buttons kiest u een productgroep via de navigatie (of na klikken in het midden veld via de buttons). Daarna komt u op de overzichtspagina van de betreffende artikelen. Als er een artikel uw interesse heeft kunt u klikken op de afbeelding waarna u op de detailpagina komt van dat artikel met meer informatie over artikel en bestelmogelijkheden. Voor een grotere afbeelding kunt u op "zoom" klikken.

Bestellen:

Als u nu het artikel wenst te bestellen kunt u onderaan bij de eventuele “kenmerken” (zoals levering en/of accessoires) uw voorkeur aanklikken, daarna klikt u op “bestellen”. Het artikel ligt nu in uw winkelwagen. Als uw bestelling compleet is gaat u naar uw winkelwagen (rechtsboven), u kunt nu uw bestellijst controleren. Daarbij kunt u het artikel nog even bekijken door op de blauwe tekst of foto te klikken. Ook kunt u desgewenst artikelen verwijderen door het rode kruisje aan te klikken of het aantal aanpassen. Als uw bestellijst nu compleet is klikt u op “afrekenen”. Als bekende klant kunt u inloggen via de “login” (rode link bovenaan) en als nieuwe internet klant kunt u hier uw gegevens invullen. Bij het adresveld kunt u alle gevraagde informatie zorgvuldig invullen (dit voorkomt vertraging en verkeerde leveringen).

Tip! Als u “Maak een account aan voor later gebruik” aan vinkt, kunt u een volgende keer eenvoudig winkelen zonder alles weer in te hoeven vullen, wel zo makkelijk!.

Mocht u de bestelling op een ander adres willen laten bezorgen, dan kunt u “Mijn afleveradres en factuuradres zijn hetzelfde” “uitvinken” waarna u dit adres kunt opgeven.

Betalen:

U kunt kiezen tussen iDEAL, overschrijving, PayPal en Creditcard (deze laatste hebben een kleine toeslag i.v.m. de kosten daarvan). Als alles nu klopt klikt u op “bevestig order” en u komt op de juiste betaalpagina, rond u deze volledig af en klik op “voltooien” ZODAT U TERUGKEERD OP DE SITE, dan pas is uw bestelling geslaagd. Tenzij u heeft gekozen voor "Overschrijving", dan klikt u op het laatst nog op “Bestel”. U krijgt dan een bedank scherm, tevens is er dan een bevestigingsmail naar u gestuurd met alle betaalinformatie (met PDF attachment). Zodra deze betaling bij ons wordt bijgeschreven zal deze bestelling z.s.m. worden verwerkt.

* Indien het een artikel betreft met vracht, levering en plaatsing (zoals leistenen (pool)biljart) dan kunt u bij de keuze “vracht/levering/plaatsing door monteur” met alle betaal methodes volledig betalen of u kunt kiezen voor 20% aanbetaling bij opdracht en 80% bij levering. Dit is mogelijk door bij betaalmethode te kiezen voor “Overschrijving” en bij opmerkingen te vermelden ”20% aanbetaling”, alle aanvullende informatie wordt dan na het afronden van uw bestelling per mail naar u toegestuurd.    

BEZORGEN:

Leveringen pakketdienst:

·        meestal duurt dit 1-2 werkdagen via GLS pakketdienst.

·        Mocht een bepaalde datum (spoed) erg belangrijk zijn i.v.m. bijv. een verjaardag overlegd u dan s.v.p. even op voorhand, dit kan een teleurstelling voorkomen.

·        Dit betreft alle kleine pakketten (max omvang 305cm) tot max 30kg, voor grote pakketten kijkt u hieronder bij "Grote pakketten".

 

Bezorg informatie grote pakketten en pallet leveringen:

·        Dit betreft grote pakketten boven de 30kg of te groot voor pakketdienst.

·        Standaard worden deze iedere dinsdag en donderdag bij ons afgehaald, dus afgeronde (betaalde) orders t/m de avond voor een van deze pick-up dagen gaan in principe altijd mee en kunnen vanaf *de 2e werkdag erna worden bezorgd.

(*kan ook gelijk de volgende werkdag, dus woensdag of vrijdag worden geleverd door dit direct te vermelden bij "opmerkingen" tijdens bestellen. Let op! dit is dan een definitieve levering dag)

Dit geschied als volgt:

De transporteur maakt telefonisch en/of per e-mail een afspraak voor levering.

·        Deze afspraak is dan definitief, als de transporteur desondanks voor een gesloten deur komt zullen hun u extra kosten in rekening brengen voor een 2e levering.

·        Mocht een bepaalde datum (spoed) erg belangrijk zijn i.v.m. bijv. een verjaardag overlegd u dan s.v.p. even op voorhand, dit kan een teleurstelling voorkomen.

·        Als u geen bericht heeft gehad of vragen heeft over de gemaakte afspraak voor levering dan kunt u rechtstreeks bellen met het transportbedrijf “Tinie Manders”: 040 280 9620

 

VERZENDKOSTEN:

Bij Championshop.nl hoeft u voor de allerkleinste pakketjes maar eenmalig €2,95 verzendkosten per order te betalen (tenzij er gratis levering vermeld staat). Of dit nu 1 of 10 artikelen zijn. Wel zijn er meerprijzen en/of toeslagen. Deze zijn als volgt:

·        - iets groter pakket: + €2,00

·        - grote pakketten/pallet (voetbaltafels/airhockey/biljarts): + €15,00

·        - tafeltennistafels: + € 26,95

·        - vracht, levering en installatie door monteur van leistenen (pool)biljart: + €296,05

·        - vracht/levering/plaatsing munt inworp airhockey/pooltafel: + €196,05

·        Tot slot zijn er toeslagen voor leveringen buiten de standaard regio/Nederland, deze worden in uw winkel mandje toegevoegd voor het afreken scherm.

Meerprijzen voor spoed- of tijds leveringen van grote pakketten:

·        24/48uur levering (1-2 werkdagen) los van onze pick-up dagen + €17,50

·        levering op voorkeurs dag tussen 8:00 en 9:00uur of tussen 16:00 en 18:00uur + €49,00

·        levering op voorkeurs dag voor 10:00 of na 14uur uur + €39,00

·        levering op voorkeurs dag voor of juist na 12:00 uur + €29,00

Uitzonderingen op bovenstaand:

·        Garlando en Deutscher Meister, worden door een service dienst geleverd & gemonteerd u word hiervoor gebeld voor een afspraak

·        Adidas en Buffalo artikelen worden in de regel rechtstreeks verstuurd vanaf de importeur en duurt normaal 2-5 werkdagen

·        leistenen biljarts als palletlevering, welke wat vertraging kunnen hebben i.v.m. extra handling

Genoemde prijzen zijn incl. 21% btw.

SCHADE/GARANTIE:

Op de artikelen zit een fabrieksgarantie, dus als iets niet goed functioneert of incompleet is valt dit in principe onder garantie.

Voor transport schade is het erg belangrijk dat als een verpakking beschadigd bij u aankomt dat u dat vermeld bij ontvangst aan de transporteur anders vervalt de aanspraak bij de transporteur op transportschade!

Indien anders dan bovenstaand dan wordt er met u contact opgenomen vanuit ons servicecenter.

Vragen en/of opmerkingen tijdens of na aankoop:

Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben over het bestellen of over het artikel na aankoop dan vernemen we dat graag van u per e-mail (zodat we de gegevens kunnen opzoeken en goed kunnen reageren) zodat we u goed van dienst kunnen zijn en zo nodig verbeteringen kunnen aanbrengen om uw koopgenot zo optimaal mogelijk te maken.